Niewielu reklamodawców z czystą przyjemnością wydaje pieniądze na reklamę. Choć robią to niezbyt chętnie to jednak dostrzegają, że to ważna część inwestycji w przyszłość firmy. Reklama bowiem ma na celu poinformowanie klientów, tych stałych jak i potencjalnych, o ofercie. Bardzo pomaga również w utrzymaniu uwagi z ich strony. Niemniej jednak z reklamą można łatwo przesadzić. Oczywiście odbiorcy mediów narzekają na reklamowy przesyt, jednak generalnie ulegają wpływowi tego rodzaju przekazów. Nie są również w stanie wskazać reklamy, która w mediach pojawia się o wiele częściej niż inne. A wszystko dzięki temu, że agencja reklamowa Kraków potrafi ustrzec swoich klientów przed nadmiarem wykupowanych przez nich reklam. Przekazy promocyjne muszą pozostawać widoczne, ale nie mogą być wszechobecne. Wówczas bowiem klienci mogą się trwale zniechęcić do danej marki. A nie o to przecież chodzi w reklamowaniu. Zatem umiar jest w tej branży jak najbardziej wskazany. Co więcej, pozwala również robić dobre wrażenie.