Jesteś tradycjonalistą. Tak samo zachowujesz się prowadząc swoją działalność gospodarczą. To Twój wybór i szanuję to. Ale pomyśl czy zawsze musisz być taki zachowawczy? A jeśli Ci się to nie opłaca? Tracisz niepotrzebnie czas? Banalna rzecz – obieg faktur – przez Twoją firmę przechodzi ich przecież ogromna liczba. Zawsze stosowałeś papierowy obieg faktur i nigdy nie zastanawiałeś się nad innym rozwiązaniem. A może spróbować innego rozwiązania – elektroniczny obieg faktur? Niestety, wydaje Ci się to zbyteczną nowo-modą. Przeanalizujmy więc fakty: Oszczędności – skrócenie czasu, zmniejszenie ilości operacji manualnych, wydatna redukcja błędów. W wyniku tego powinna spaść ilość ewentualnych spóźnionych płatności a co za tym idzie nie będziesz płacił zbędnych odsetek. Dostęp – wszyscy zainteresowani będą mieli możliwość dostępu do danych historycznych. No dobrze, ale co na to urzędy skarbowe? Nie ma problemu – w pełni akceptują elektroniczny obieg faktur. Zastanów się więc nad wprowadzeniem tego rozwiązania w swojej firmie.