Dobra reklama sklepu to sukces dobrej sprzedaży. Skuteczna reklama to więcej klientów, a co za tym idzie lepsza pozycja na rynku i większy zysk dla firmy. Większe możliwości rozwoju.
Skuteczna reklama, oprócz polecania sklepu przez innych i rekomendacje, to też wszelkie formy zachęcające do odwiedzenia sklepu. To reklama internetowa, ulotki, gadżety reklamowe, potykacze reklamowe. Te ostatnie bardzo dobrze sprawdzają się w dużych galeriach handlowych, gdzie jest dużo sklepów i mnóstwo klientów niezdecydowanych. Taka tablica informująca o aktualnych promocjach może skłonić potencjalnego kupującego do sprawdzenia promocji, a dodatkowo może on skorzystać z innych propozycji sklepu. Za tym pójdą rekomendacje do znajomych, jeżeli zakup będzie owocny i machina ruszy. Tanim kosztem możemy zyskać nowych klientów, zadowolonych z zakupu. W potykaczu możemy zamieścić logo firmy, jej skróconą ofertę z najważniejszymi podpunktami, zalety lub aktualne promocje, rabaty, które klientów przyciągają najbardziej.

1 KOMENTARZ

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.