Reklama na autobusach miejskich

Dziś reklamują się wszyscy. Od osób prywatnych, po formy i usługi. Reklamować swoje produkty możemy w telewizji, radiu, internecie, itd. Nadal prym w skuteczności reklamy wiodą – telewizja i media społecznościowe. To własnie tutaj trafimy do największej liczny odbiorców. Ostatnio spacerując po mieście natknęłam się na reklamę na autobusie. Reklama w komunikacji miejskiej to dla mnie nowość. Poraziła mnie tutaj jej wielkość. A mianowicie cały bok autobusy reklamował galerię handlową – która dopiero miała zostać otwarta. Dzięki takiej promocji na pewno to nowe centrum handlowe zyska dodatkowych klientów. Co więcej – już w domu – doczytałam nieco o tej formie reklamowania produktów. I wpisując w przeglądarkę internetową słowa: „reklama w komunikacji miejskiej” mamy wiele możliwości jaką tą reklamę chcemy – czy na wewnętrznej stronie pojazdu, czy wewnątrz, a może na ekranach. Co więcej na stronach internetowych możemy znaleźć już gotowe cenniki takiego reklamowania. Prowadząc firmę sama bym się zastanowiła, czy nie wykupić takiego miejsca reklamowego. Niewątpliwie dużą zaletą takiej mobilnej reklamy jest jej agresywność i zasięg. Chcąc nie chcąc będziemy taką reklamę oglądać. Dociera ona do wszystkich – zarówno do pieszych, do podróżnych jak i do kierowców tych pojazdów. Do tego codziennie ta sama reklama może się pojawiać w zupełnie innej dzielnicy miasta. Dzięki temu zyska swoich odbiorców wszędzie tam, gdzie autobus kursuje. A im częściej taką reklamę będziemy oglądać to tym szybciej ją zapamiętamy.