Jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu w naszym kraju nie było takiego parcia na reklamę we wszelkiej postaci. Natomiast od jakiegoś czasu w całej Polsce jest coraz bardziej widoczne wprowadzenie tego zjawiska na rynki praktycznie wszędzie. Torby reklamowe wszelkich rodzajów, kształtów, rozmiarów i fasonów są tego doskonałym przykładem. Zarówno w sklepach ogólnospożywczych są pod ręką, tak, że klient jest zadowolony mogąc sam się obsłużyć jak i tak zwane „reklamówki” są dostępne praktycznie w każdym kiosku z gazetami czy dowolnym sklepie. W chwili obecnej jesteśmy przyzwyczajeni do toreb reklamowych, bo nie tylko zajmują mało miejsca, można je schować do torebki czy męskiej saszetki i zawsze w razie potrzeby mamy je pod ręką. Reklamówki czyli te większe torby foliowe są z reguły kolorowe, bardzo często mają interesujące nadruki reklamujące daną firmę czy też produkt będący w danej chwili w sprzedaży i cieszący się ogromnym zainteresowaniem. A często jak na przykład w aptekach torebki są mniejsze i w takie konsumenci mają zapakowane leki zakupione w danym punkcie.