Reklama podświetlana

0
586
Rate this post

Neonowa lampa sposobem na efektowną reklamę

Neon, czyli reklama podświetlana umieszczona nad punktem usługowym, stał się stałym elementem ulic miejskich – zwłaszcza centrów miast, gdzie ruch jest największy, więc i największa liczba potencjalnych klientów. Zaletą neonu niewątpliwie jest to, iż bardzo dokładnie widać go nie tylko w dzień, ale również w nocy. Ponadto rzuca się w oczy przechodniom, dlatego o wiele łatwiej zapamiętać im lokalizację punktu. Z reklam neonowych korzystają właściciele sklepów, zakładów fryzjerskich i kosmetycznych, kantorów, lombardów, ale również różnego rodzaju knajp i kawiarni. Neon może świecić na różne kolory, między innymi biały, żółty i pomarańczowo-czerwony; ten ostatni jest najbardziej krzykliwy, dlatego często na tego typu neony pada wybór właścicieli chcących się za ich pośrednictwem zareklamować. Neony są tanie w utrzymaniu, ponieważ nie zużywają dużo prądu – są o wiele bardziej ekonomicznym rozwiązaniem niż tradycyjne żarówki. Są też wytrzymałe – ich konstrukcja umożliwia montaż lampy na zewnątrz budynku.